تست مینکن ادیتور زار

تست ادیتور

 

ما انتظار داشتیم که دلار پیش از CPI هفته آینده ضعیف شود، که ممکن است ایده ها و امیدها به اوج در فشارهای قیمت آمریکا را تقویت کند، اما بزرگی و سرعت این حرکت شگفت انگیز است، و به احتمال زیاد با موقعیت افراطی صحبت می کند.
با این حال، ما هشدار می دهیم که شاخص های تکانه داخلی کشیده شده اند، و احساس صعودی اساسی، ممکن است اپراتورهای آمریکای شمالی را ببیند که از عقب نشینی دلار استفاده می کنند.
به طور گسترده تر، دارایی های ریسکی عملکرد خوبی دارند. پس از عملکرد قابل قبول سهام در آمریکا در روز گذشته، سهام آسیا اقیانوسیه به رهبری هنگ کنگ، چین و تایوان 
افزایش یافت.
استاکس ۶۰۰ اروپا ۱.۶ درصد افزایش قیمت داشته که در صورت تداوم، طی دو ماه آینده بیش ترین افزایش قیمت و اولین افزایش هفتگی در چهار ماه اخیر خواهد بود.
معاملات آتی آمریکا به طور گسترده ای بالاتر است. بازده ۱۰ ساله خزانه داری آمریکا از ۵ به حدود ۳.۲۶ درصد رسیده است. عقب نشینی دلار به افزایش قیمت کالاها کمک می کند.
طلا برای هفته جاری به مرز ۱۷۳۰ دلار رسید. اکتبر WTI که دیروز به ۸۱.۲۰ دلار سقوط کرد و پایین ترین قیمت آن از فوریه بود، نزدیک به ۸۵ دلار است. گاز طبیعی آمریکا ۲.۲۵ درصد افزایش داشته اما همچنان ۸ درصد کاهش داشته است.
شاخص کل بورس اروپا امروز ۵.۳ درصد کاهش یافت و عملا در هفته جاری ثابت بود. تلاش چین برای تکمیل خانه های نیمه تمام به افزایش قیمت سنگ آهن کمک کرده است.
این رقم دیروز ۳.۷ درصد و امروز تقریبا ۳ درصد افزایش داشته است. با قیمت ۱۰۳ دلار، دو هفته دیگر عرضه می شود.
مس در آذر ماه با افت ۷.۷ درصدی در هفته گذشته مواجه شده و افزایش ۲.۲۵ درصدی امروز آن را ۵.۷ درصد در هفته گذشته نشان می دهد. گندم آذر ۳ / ۱ درصد گران تر شده است و به غیر از برگشت امروز، آماده سومین هفته صعود متوالی خود است.

 

14:39 1402/12/10